livetenligtmaej

Alla inlägg under september 2011

Av Emma - 30 september 2011 16:25

jah här kommer lite bilder på vårat fina mode år 2011:


Av Emma - 30 september 2011 16:01

Japp!
Kommer lägga ut lite mixade bilder på höstens trender på hår, smink och såklart kläder!! :D

kommer mixa lite i photoshop trorja och lägger ut lite bilder spontant! :D


Idag har det vart så att jag har skapat ett evenemang förra veckan som hette OnePieceDagen! då var det 46 stycken som hade sina onePiece i klass 5 till 9!

sen tog vi lite kort som kanske kommer ut här sen hoppas jag!! :D

Tack till Alexander, Emma och Cecilia för hjälp med fotograferingen!! :D <3




Av Emma - 30 september 2011 16:01

Japp!
Kommer lägga ut lite mixade bilder på höstens trender på hår, smink och såklart kläder!! :D

kommer mixa lite i photoshop trorja och lägger ut lite bilder spontant! :D


Idag har det vart så att jag har skapat ett evenemang förra veckan som hette OnePieceDagen! då var det 46 stycken som hade sina onePiece i klass 5 till 9!

sen tog vi lite kort som kanske kommer ut här sen hoppas jag!! :D

Tack till Alexander, Emma och Cecilia för hjälp med fotograferingen!! :D <3




Av Emma - 25 september 2011 17:10

Jah idag har jag show på Ustream. 

www.ustream.tv/channel/hejhej

Jag hälsar till Michaela, Maja och Elin!! :D

Jag har vart och tränat!;D

har inte mer att säga! :D

Av Emma - 20 september 2011 17:31

Heeejj! :D <3
Idag har jag vart med Fille, Adam och Maja! ♥♥

Vi har typ varit på donken! :D

Älskar er! ♥


Meen jahh....har inte så mycket mer att säga men! :D haha endå!


ByEbYe!

Av Emma - 19 september 2011 20:40

Jah nu har jag taget mig tid att skriva lite mer(efter några sekunder).

Men jag skulle bara att säga kolla in anelia.blogg.se !!

Tillbaks till det andra!

Hur man gör sitt eget nagelak:


Du behöver:

en tandpetare

lös ögonskugga(vilken färg som helst)

genomskinligt nagelack

en papptalrik eller något hår t.ex kartong


Gör såhär:

VIKTIGT!! ta först på genomskinliga naglacket så inte dina naglar blir missfärgade.

häll ut ganska mycket ögonskugga på kartongbiten.

sen så häller du ut ganska mycket(så du tror att det räcker till 10 naglar) genomskinligt nagelack.

Blanda ihop allt i så att det blir liksom som ett vanligt nagelack fasst på en kartong bit.

sen tar du penseln till det genomskinliga nagelacket och penslar på dina naglar.

rengör penseln med nagelacksremover.

Sen kan man ju måla något glitter över eller sätta på någon blomma eller något.


Klart

Av Emma - 19 september 2011 20:34

Hihi jah men hejsan alla fina!
Idag har jag gjort något skitspännande!!

Jag har nämnligen gjort mitt eget naglack! :D

Det är jätte roligt!

kanske skriver i ett anant inlägg sen hur man gör lite senare! haha :D

Men mer idag:

jag har vart i skolan och har typ ass tråkigt messat med min "vän" eller vad man ska kalla det fille!

bara så du vet fille du är bäst!! ♥♥

Ehh vad har jag gjort mer...JO nu håller jag på att sminka mig lite för skojsskull!!
Men imorgon blir det väll va med miiin älskling Maja!

Dra till donken förmodligen!! :D

Skiit kul!


skulle bara vilja säga:

1. SNÄLLA tipsa min blogg!!

2. skriv gärna en kommentar! ♥

3. skriv en fråga eller så!!


du gör min dag och bloggens dag haha!!


vi ses!! ♥♥ 

Av Emma - 17 september 2011 16:19

Haaaiiisan ! :D


idag har det vart speldag för mig spelat på min "lilla" saxofån! :P

men i våra kära raster har jag och min kompis Mika spelat piono och sjungt Sofijah låtar att peppa lite! <3 :D


men någon som vill skriva en liten kommentar eller fråga som man skriva ett litet svar till! ♥♥ hihi älskar mina vänner forever!


på gsm så heter jag Ham1 så om någon vill kolla in mig där och se kanske min personliga stil i kläder! ♥♥ 

Presentation


Emma Decker. ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

är min header/bild fin?
 Aahhh shiitt asså jätte snygg
 asså nice
 helt okej
 sådär
 ful
 gillar den inte

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards