livetenligtmaej

Alla inlägg under april 2011

Av Emma - 24 april 2011 16:53

Hej


Idah har jag bara slappat oh solat , igår så var jag hos sen kompis till halv ett så är jag kom hem var jag för trött för att blogga! :( tråkig jag är !

Har käkat kladdkaka nu o bara loggar in på FB o bloggen för att upptatre lite vad som händer här! :(


Hejdå! :) <3

Hoppas ni har en bra påsk


Av Emma - 23 april 2011 19:52

Hej


sitter hos en kompis o chillar

hinner inte mer kanske bloggar när jag kommer hem

Av Emma - 18 april 2011 14:35

Tjoho! <3


Jah idag är det sommar i Östergötland!!

sitter vivd husväggen med solglasögon , kortbyxor o linne!!!!!!! :D

så chill! :) <3

men har fått kryckor ( klantiga jag ) :(

inte kul specielt nu när det är sommar snart! :'(

BLÄHÄ verkligen...

men känner mig typ dissad jjuh ingen vill va kanske föfr jag går på kryckor och det inte går att göra så mycke ! :( <3

sitter o läser " Julia " ( en tidning för tjejer )

hehe lite kul kan man ha!

sitter också o sprejar solgrejamoj! :D haha



Av Emma - 15 april 2011 19:13

 Tjoho! <3


jah i onsdags så var jag klantig!!! :(

trampa snätt o stucka foten ! :(

så nu hoppar jag på kryckor! :(


jah orkar inte skriva sry!


Ses




Av Emma - 7 april 2011 16:18

Grattis! <3


stort grattis på din födelsedag! <3

Hoppas du får en bra en..

en liten sång :P

herregud


Jah må hon leva , jah må hon leva , jah må hon leva ut i 100:rade år , jah visst ska hon leva jah visst ska hon leva , jah visst ska hon leva ut i 100:rade år

ett fyfallet levade för elin hon lever

HURRA! HURRA ! HURRA ! HURRAA! <3

 älskar dej!

:(

Av Emma - 7 april 2011 15:47

Hej! <3


Sry så mycke att jah inte har bloggat men har inte orkat liksom!

herregud :P

men typ vrika fotan i måndags :(

så ont :)

oh i tisdags gjorde jag inte mycke spela bara lite

idah har jag vart i skolan o kom hem halv 2 sluta 20 över då åt jag en muffins ( kladdkaka )

så NICE ! <3 :)

hehe...

ska snart o dansa med miiin Emelie! <3

Oh har grattat min Elin på sin födelsedag!


Av Emma - 3 april 2011 17:06

Hej


sry att jag inte skrev igår men hade inte tid...

ehm, idag så sitter jag o tittar på film när jag var liten :D

så kul! :P

haha


men...

kommer inte på ngt att skriva så


Herrå!

...

Av Emma - 1 april 2011 20:17

Hej


Jah idag har jag inte gjort mycket..

Bara vart med vänner o chillat typ =)

men...


Äntligen fredag iallafall sitter o lyssnar på musik , facebook, bloggar såklart.

Jah tar lite tid efter det här inlägget är klart ska tänka igenom allt i minsta detalj fast då kankse man kanske inte ska skriva så här !? <3

haha...

naj nu kommer jag inte på ngt att skriva!


Pusshey


Presentation


Emma Decker. ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

är min header/bild fin?
 Aahhh shiitt asså jätte snygg
 asså nice
 helt okej
 sådär
 ful
 gillar den inte

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards